Startup Weekend Eindhoven: 20.000 euro aan prijzen!

30 OKTOBER 2011, HIGH TECH CAMPUS EINDHOVEN, THE NETHERLANDS
Startup Weekend Eindhoven: 20.000 euro aan prijzen! Deelnemers zijn in 54 uur hun ideeën uit aan het werken tot concrete bedrijfsplannen. Voor de beste ideeën zit er nog meer in het vat: de prijzenpot heeft een waarde van maar liefst 20.000 euro!
Afgelopen vrijdag is Startup Weekend Eindhoven van start gegaan. Deelnemers werken in 54 uur hun ideeën uit tot concrete bedrijfsplannen. Voor de beste teams zit er nog meer in het vat: prijzenpot heeft een waarde van maar liefst 20.000 euro!

Het beste overall team gaat er vandoor met een compleet pakket om de plannen uit te voeren:
  • Gratis kantoorruimte op de High Tech Campus Eindhoven voor 6 maanden aangeboden door Campus Site Management
  • Gratis training ‘Excellent Presenteren voor startende ondernemers’ twv € 1199,--
    aangeboden door Excellent Presenteren
  • Gratis 1 jaar lidmaatschap van Umbrellian Foundation
  • Gratis promotiebudget aangeboden door PressDoc
  • De mogelijkheid om een pre-elevator pitch te houden voor een Angel Investor, aangeboden door Nebib
Daarnaast is er een prijs voor de beste ICT startup: 1 jaar intensieve begeleiding door EIT ICTLabs, met daarin aandacht voor entrepreneurial training, financiering, internationale netwerken en actieve business coaching. Daarmee houdt het niet op: Het meest belovende team krijgt een jaar gratis 1 jaar lidmaatschap van Umbrellian Foundation & een basistraining ‘Excellent Presenteren’ twv € 499,-- aangeboden door Excellent Presenteren

Alles staat of valt met een goed begin, en ook daar is een prijs voor. De deelnemer met het beste idee wint een plek in het Entrepreneurial Innovation Programme of Vlerick Leuven Gent Management School ter waarde van maar liefst € 8.000,-
"Ben jij de volgende Richard Branson? Heb jij een briljant business idee, de juiste vaardigheden als teamplayer, entrepreneur, designer en heb je alleen een klein duwtje nodig van een expert? Laat je kunsten zien tijdens Startup Weekend Eindhoven tijdens het laatste weekend van de dutch Design Week. Iedereen binnen de creatieve industrie van Eindhoven: bewijs waarom we de slimste regio ter wereld zijn! Als onderdeel van de Brainport regio en in het bijzonder Eindhoven, centrum van de creative industries, verwacht de organisatie een unieke mix van (industrieel) ontwerp en techniek: praktische en hightech ideeën, combinaties van excellent design en functie. Misschien wel de volgende iPod, iPhone of iPad... een iGlasses, iCamera of iCar? Waar? Startup Weekend Eindhoven vindt plaats op de High Tech Campus Eindhoven. Wanneer? Vrijdag 28 oktober tot en met zondag 30 oktober, het laatste weekend van de Dutch Design Week. Tickets? Haal je tickets online op eindhoven.startupweekend.org. Wees op tijd, de organisatie verwacht uitverkocht te zijn. De enige zekerheid in deze 54 uur is dat de High Tech Campus zal gloeien van energie en je omringt bent door de meest intelligente, getalenteerde en innovatieve mensen… Net als jij zelf. Hoe zou je een weekend beter kunnen besteden?" Over Startup Weekend Eindhoven...